×

فوری/ حزب الله یک بیانیه مهم صادر کرد

  • کد نوشته: 141508
  • ۰۴ تیر ۱۴۰۵
  • 1 بازدید
  • ۰
  • حزب‌الله با صدور بیانیه‌ای از نقض آتش بس در جنوب لبنان از سوی اسرائیل خبر داد.

    فوری/ حزب الله یک بیانیه مهم صادر کرد

    به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از شفقنا، حزب‌الله در بیانیه‌ای تصریح کرد: «برای بار دوم طی کمتر ۴۸ ساعت گذشته، ارتش دشمن اسرائیلی عامدانه دو شهروند لبنانی را هدف گرفت؛ شهروندانی که در روستای کفررمان برای سر زدن به محل سکونت خود آمده بودند.

    دشمن اسرائیلی مدعی شده که این شهروندان تهدیدی علیه نظامیان اشغالگرش بوده‌اند، طی این حمله جنایتکارانه که ساعت ۱۶:۳۰ دقیقه با موشک پهپادی متخاصم انجام شد، دو شهروند غیرنظامی به شهادت رسیدند.

    مقاومت اسلامی مجددا تاکید می‌کند اقدام دشمن، نقض آشکار آتش‌بسی به شمار می‌رود که مقاومت تا به الان بدان پایبند بوده و در عین حال موارد نقض آتش‌بس دشمن را رصد می‌کند.»

    بیشتر مطالعه کنید:

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    20 − 4 =

    دوازده + چهارده =