×

قالیباف: ما هرگز نمی‌خواهیم با آمریکایی‌ها در یک قاب باشیم

  • کد نوشته: 140835
  • ۰۲ تیر ۱۴۰۵
  • 1 بازدید
  • ۰
  • قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: میانجی‌ها خیلی اصرار داشتند و ماهم گفتیم در آن قاب حاضر نمی‌شویم و ما فقط برای مذاکره می‌آییم.


    دریافت
    ۲۰ MB

    بیشتر مطالعه کنید:

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    1 × 5 =

    3 × 5 =