وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران با انتشار پیامی به دروغ پردازیهای رسانه صهیونیستی واکنش نشان داد.
وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران در پیامی با اشاره به حضور گسترده مردم در راهپیمایی روز ۲۲ بهمن، تاکید کرد که حقوق، عزت و شرافت ما قابل معامله نیست.
نیروهای ائتلاف بینالمللی مستقر در پایگاه التنف سوریه در حال تخلیه این پایگاه و انتقال به اردن هستند. این حرکت که بهصورت مرحلهای و کنترلشده انجام میشود، نگرانیهایی درباره تغییرات استراتژیک ائتلاف و تأثیر آن بر امنیت منطقه به همراه دارد.
کاخ سفید پست معاون رئیس جمهور آمریکا درباره «نسلکشی ارامنه» را حذف کرد و آن را به «اشتباه کارکنان» نسبت داد.
رئیس مجلس شورای اسلامی در شبکه ایکس نوشت: ملت ایران باشکوهترین راهپیمایی ۲۲ بهمن سالهای اخیر را در تمام کشور برگزار کردند؛ به شکوه آنچه در سال ۵۷ رخ داد.
سخنگوی شورای نگهبان گفت: مسئولان باید قدردان حضور باشکوه مردم در راهپیمایی روز ۲۲ بهمن باشند و بالاترین قدردانی، رفع مشکلات مردم به خصوص در حوزههای اقتصادی و معیشتی است.
رئیسجمهور در جریان شرکت در راهپیمایی ۲۲ بهمن، با حضور در یکی از خطوط متروی تهران، بر اهمیت توسعه و تکمیل شبکه حملونقل عمومی شهری و حومه پایتخت تأکید کرد و آن را از اولویتهای اصلی دانست.
نمایندگان مسیحی مجلس در سفر به واتیکان با مونسینیور بلاژ، معاون وزیر امور خارجه این کشور دیدار و با اشاره به وضعیت اقلیتهای دینی در ایران بر همزیستی مسالمتآمیز ادیان در ایران تاکید کردند.
دبیرکل حزب سبز ایران اظهار کرد: حضور میلیونی مردم در راهپیمایی، پیش از هر چیز توپخانه رسانهای دشمن را خاموش کرد و نشان داد جنگ روایتها، عملیات روانی و تلاشهای شناختی آنان خنثی شده است.
مشاور عالی رئیس ستاد کل نیروهای مسلح گفت: همواره تکیه اصلی کشور و نظام اسلامی بر مردم بوده و بالاترین قدرت دفاعی کشور، همین حضور و پشتیبانی مردمی است.