09120712631 bimepoosh@gmail.com
بیمه

بیمه آتش سوزی طرح جامع خانه و خانواده

بیمه آتش سوزی طرح جامع خانه و خانواده | بیمه آتشسوزی طرح جامع خانه و خانواده

بیمه آتشسوزی طرح جامع خانه و خانواده

بیمه آتش سوزی مانند سایر شاخه‌های بیمه اموال، شامل اصل غرامت، قاعده جانشینی، اصل حسن نیت، قاعده نفع بیمه‌ای و قاعده نسبی سرمایه و حق‌ بیمه می‌باشد. بیمه آتش سوزی طرح جامع خانه و خانواده از طرح‌های همگانی بیمه است. که به عنوان یک پوشش جامع، کلیه مخاطرات ممکن در فضای مسکونی را تحت پوشش قرار می گیرد.

در بیمه آتشسوزی طرح جامع خانه و خانواده با پرداخت مبلغ ثابتی در هرسال، ساختمان مسکونی و اثاث منزل در مقابل خطرهای زیر بیمه می‌شوند:

۱- جبران خسارت های مستقیم ناشی از تحقق خطرهای حریق، انفجار، صاعقه و سیل به ساختمان و یا اثاث منزل بیمه گذار.

۲- جبران خسارت های ناشی از شروع و اقدام به سرقت و یا سرقت اثاثه منزل بیمه گذار.

۳- مسئولیت بیمه گذار در قبال اشخاص ثالث: چنانچه سرایت آتش و یا موج انفجار از محل مورد بیمه موجب بروز خسارت مالی یا جانی به اشخاص ثالث شود. و جبران این خسارت ها در مسئولیت بیمه گذار باشد، بیمه گر تا میزان مبلغ مورد تعهد، خسارت های مذکور را جبران خواهد نمود. پرداخت هرگونه وجه توسط بیمه گذار به اشخاص ثالث یا اقرار به مسئولیت، مورد قبول و تعهد بیمه گر نیست. مگر آن که قبلاً نسبت به آن موافقت بیمه گر اخذ شده و یا به حکم مراجع ذیصلاح باشد.

۴- غرامت فوت و یا نقص عضو بیمه گذار و یا افراد خانواده وی و یا هر شخص دیگر که مجاز به حضور در محل مورد بیمه باشد. در صورتی که ناشی از وقوع حریق، انفجار، صاعقه، سیل و سرقت در محل مورد بیمه باشد.

۵- پرداخت هزینه درمان اشخاص مذکور در بند ۴ ناشی از خطرهای حریق، انفجار، صاعقه، سیل و سرقت در محل مورد بیمه.

۶- هزینه اجاره و اسکان موقت بیمه گذار و خانواده وی که قبل از وقوع حریق، انفجار، صاعقه و سیل در محل مورد بیمه ساکن بوده و به علت حوادث مذکور سکونت در محل مورد بیمه برای آنها امکان پذیر نباشد. هزینه اجاره و اسکان موقت خانواده بیمه گذار براساس اجاره محل مورد بیمه است. و برای مدتی که طبق نظر کارشناس برای بازسازی ضروری است (حداکثر یک سال) تعیین خواهد شد.

تذکر: در کلیه موارد (جز در مورد غرامت های موضوع بند ۴) تعهد بیمه گر جبران خسارات واقعی وارد به بیمه گذار است. در هیچ مورد تعهد بیمه گر از مبلغی که برای آن مورد در نظر گرفته شده است تجاوز نخواهد کرد.

شما می توانید با اعتماد به گروه بیمه پوش یک همراه متخصص در زمینه خرید انواع بیمه های آتش سوزی داشته باشید. در صورت وقوع خسارت نیز میتوانید با تهیه گزارش توسط کارشناسان ما، خسارت خود را جامع و کامل اخذ کنید. کارگزاری رسمی بیمه وفادار کد ۸۵۹

ما را دنبال کنید

امتیاز دهی به این صفحه
بیمه آتش سوزی طرح جامع خانه و خانواده - بیمه آتشسوزی طرح جامع خانه و خانواده

نام محصول: بیمه آتش سوزی طرح خانه و خانواده

توضیحات محصول: بیمه آتش سوزی مانند سایر شاخه‌های بیمه اموال، شامل اصل غرامت، قاعده جانشینی، اصل حسن نیت، قاعده نفع بیمه‌ای و قاعده نسبی سرمایه و حق‌ بیمه می‌باشد. بیمه آتش سوزی طرح جامع خانه و خانواده از طرح‌های همگانی بیمه است. که به عنوان یک پوشش جامع، کلیه مخاطرات ممکن در فضای مسکونی را تحت پوشش قرار می گیرد.

5

امتیاز این صفحه

بازدید کننده عزیز لطفا یک دقیقه وقت گرانبهای خود را در اختیار ما قرار دهید و با امتیاز دهی به این صفحه ما را در اطلاع رسانی به مردم عزیز ایران یاری کنید. کاربران بازدید کننده از این صفحه امتیاز روبرو را به این صفحه داده اند.

امتیاز دهی کاربران
  • کیفیت صفحه آرایی
    درحال ارسال
  • میزان مفید بودن مقاله برای شما
    درحال ارسال
  • کیفیت تصاویر
    درحال ارسال
  • کیفیت محتوای مقاله
    درحال ارسال

0 Comments

Submit a Comment

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *