09120712631 bimepoosh@gmail.com
بیمه

بیمه مسئولیت حرفه ای مهندسین ناظر ، طراح و محاسب

بیمه مسئولیت حرفه ای مهندسین ناظر نظام مهندسی – بیمه مسئولیت مدنی مهندسین ناظر – بیمه مسئولیت مهندسین ناظر

بیمه مسئولیت حرفه ای مهندسین ناظر ، طراح و محاسب

موضوع بیمه عبارت است از، بیمه مسئولیت بیمه گذار در قبال مالک، اشخاص ثالث و کارکنان اجرایی پروژه ساختمانی بدین معنی که  چنانچه در نتیجه سهل انگاری یا قصور، خطا، غفلت یا اشتباه حرفه ای بیمه گذار در محل ملک مورد نظارت، طراحی و محاسبه خسارت بدنی به مالک، اشخاص ثالث و کارگران پروژه ساختمانی وارد آید و بیمه گزار مسئول جبران ان شناخته شود. بیمه گر پس از احراز مسئولیت بیمه گذار نسبت به جبران خسارت اقدام نماید. از این بیمه تحت عناوینی همچون بیمه مسئولیت حرفه ای مهندسین ناظر نظام مهندسی، بیمه مسئولیت مدنی مهندسین ناظر نظام مهندسی و بیمه مسئولیت مهندسین ناظر نیز یاد می شود.

توضیحات:

مخاطبان این بیمه نامه تمامی مهندسین دارای پروانه نظام مهندسی هستند که به عنوان ناظر عمران، معماری، تاسیسات برقی و مکانیکی فعالیت دارند.

خدمات منحصر به فرد ما در بیمه مسئولیت مهندسین ناظر نظام مهندسی:

بعد از تلاش فراوان و رایزنی های صورت گرفته با بیمه سرمد موفق به تنظیم بیمه نامه ای منحصر به فرد برای مهندسین نظام مهندسی شدیم که در آن قوی ترین شرایط با پایین ترین قیمت ارائه شده است. امیدواریم توانسته باشیم قدمی مناسب درخور جامعه شریف مهندسی برداشته باشیم.

شما می توانید با اعتماد به گروه بیمه پوش یک همراه متخصص در زمینه خرید بیمه مسئولیت مهندسین ناظر  نظام مهندسی داشته باشید. در صورت بروز خسارت پیگیری مراحل اخذ خسارت توسط کارگروه ما انجام می شود.

کارگزاری رسمی بیمه وفادار کد ۸۵۹

پوشش های اضافی بیمه مسئولیت حرفه ای مهندسین ناظر ، طراح و محاسب (کلوز ها)

1- پوشش اضافی مطالبات تامین اجتماعی (ماده ۶۶)

این پوشش را جدی بگیرید!!! هرگاه حادثه ای اتفاق بیفتد که منجر به فوت یا نقص عضو کارکنان شود سازمان تامین اجتماعی با استناد به ماده ۶۶ قانون تامین اجتماعی حقوق ده سال فرد آسیب دیده را یکجا از کارفرما مطالبه می کند. و به عنوان مستمری به خانواده فرد آسیب دیده می دهد. نوع این بدهی از نوع بدهی ممتاز است بدین معنی که اگر کارفرما بدهی دیگری به شخص ثالث دیگری داشته باشد، برای پرداخت در اولویت بعدی قرار می گیرد.

تا وقتی این بدهی پرداخت نشود سازمان می تواند حساب های کارفرما را بسته نگه داشته یا حتی اموال او را مصادره کند. (برای کارگرانی که بالای ۲۰ سال سابقه کار دارند رقم دریافتی از کارفرما برابر حقوق (سابقه کار- ۳۰) سال فرد آسیب دیده است.

تذکر: سازمان تامین اجتماعی نمیتواند از مهندس ناظر بابت این ماده مطالبه داشته باشد ولی وقتی کارفرما محکوم به پرداخت بابت این ماده می گردد از مقصرین حادثه بخاطر خسارت وارد به خود شکایت می کند و آنگاه مهندس ناظر به میزان سهم التقصیر خود در حادثه محکوم به پرداخت خسارت می گردد.

اگر مهندسین ناظر در حادثه ای مقصر شناخته شوند و آن حادثه منجر به پرداخت خسارت به سازمان تامین اجتماعی گردد مهندس ناظر نیز سهم می گیرد. در پک آماده ای که برای مهندسین تنظیم کرده ایم این پوشش به میزان ۸۰ میلیون تومان تحت پوشش قرار می گیرد.

در این پوشش تعهد ۹۵۰،۰۰۰،۰۰۰ ریال در نظر گرفته شده که با توجه به ریسک موجود برای مهندسین ناظر، جوابگوی نیاز مهندسین می باشد.

حق بیمه مربوط به این پوشش در بیمه مسئولیت حرفه ای مهندسین ناظر معادل ۹۵ هزار تومان می باشد.

2- پوشش مسئولیت پروژه های گذشته

مسئولیت تمامی پروژه های ساختمانی گذشته و برگه های تعهد نظارت که قبل از صدور بیمه نامه صادر شده باشد مشروط به این که تاریخ وقوع حادثه در طول مدت بیمه نامه باشد، تحت پوشش این بیمه نامه می باشد.

در این پوشش سنوات تحت پوشش توسط مهندس ناظر تعیین می گردد. حداکثر سنوات تحت پوشش در این کلوز ۱۵ سال است. 

حق بیمه این پوشش در بیمه مسئولیت مدنی مهندسین ناظر برای هر سال بازگشت به عقب ۴۵ هزار تومان است.

3- پوشش پرداخت خسارت بدون رای دادگاه

مهندسانی که تا به حال به خسارت خورده اند در مورد این پوشش درک بهتری دارند زیرا فرآیند زمانبر و طاقت فرسای رفت و آمد در دادگاه را تجربه کرده اند. با وجود این پوشش در صورتی که مهندس نظام مهندسی و شرکت بیمه به توافق برسند بدون رای دادگاه خسارت قابل پرداخت خواهد بود و این روند طولانی دادگاه طی نمی شود.

البته لازم به ذکر است که با توجه به لزوم تعیین سهم تقصیر در حوادث، اغلب پرونده به دادگاه ارجاع میگردد و امکان توافق طرفین وجود ندارد.

توافق طرفین و پرداخت خسارت بدون رای دادگاه اغلب در خسارت های مالی امکان پذیر است و خسارات مربوط به حوادث جانی اغلب به دادگاه ارجاع می گردد.

این پوشش در بیمه مسئولیت حرفه ای مهندسین ناظر حق بیمه اضافی ندارد و با بیمه نامه ارائه می گردد.

4- پوشش خسارات آتی

کلیه پروژه هایی که در طول مدت اعتبار بیمه نامه مورد نظارت بیمه گزار باشد از تاریخ ارائه گزارش اتمام عملیات ساختمانی به مرجع صدور پروانه و یا هر گزارشی به مراجع ذیصلاح که حاکی از آغاز مرحله بهره برداری ساختمان باشد، به مدت ۱۵ سال تحت پوشش این بیمه نامه قرار می گیرد.

در دوره تامین ۱۵ ساله حداکثر غرامت فوت و نقص عضو مورد تعهد بیمه گر برای هر نفر برابر دیه روز و حداکثر تا سقف تعهدات بیمه گر در بیمه نامه می باشد.

غرامت فوت و نقص عضو مورد تعهد بیمه گر در دوره تامین پانزده ساله برای هر نفر برابر با دیه روز مطابق دیات اعلام شده از سوی قوه قضائیه و حداکثر تا سقف تعهد خسارات جانی مورد تعهد در طول مدت بیمه نامه (مندرج در جدول تعهدات بیمه نامه)محاسبه و پرداخت می گردد .
تعهد بیمه گر برای پرداخت هزینه های پزشکی در دوره تامین پانزده ساله برابر با ده درصد دیه روز و حداکثر تا سقف تعهد هزینه های پزشکی مورد تعهد در طول مدت بیمه نامه (مندرج در جدول تعهدات بیمه نامه) میباشد.

تعهد بیمه گر یکساله بوده و پس از انقضای بیمه نامه مسئولیت بیمه گذار به مدت ۱۵ سال در رابطه با پروژه های اتمام یافته مورد نظارت همان یک سال اعتبار بیمه نامه تحت پوشش قرار می گیرد.

حق بیمه مربوط به این پوشش در بیمه مسئولیت حرفه ای مهندسین ناظر معادل ۳۰ درصد حق بیمه پایه می باشد. حق بیمه پایه با توجه به رشته و پایه مهندسین ناظر تعیین میگردد.

5- پوشش بیمه ای مازاد بر یک دیه

ممکن است در یک حادثه فرد طوری آسیب ببیند که مقصرین در دادگاه بیش از یک دیه کامل محکوم به پرداخت شوند مثلا ممکن است فرد آسیب دیده قطع نخاع شود یا نابینا شود یا حتی برایش اختلالات عصبی پیش آید که در این صورت دیه محاسبه شده بیش از یک دیه کامل است و مبلغ مازاد بر آن در قالب دیه دوم، سوم و بالاتر قابل پرداخت است. با توجه به این که درصد تقصیر مهندسین ناظر معمولا پایین است و در موارد خاص ممکن است مازاد بر یک دیه به گردن مهندس بیفتد ما در طرحی که آماده کرده ایم دیه دوم تا سقف ۶۴۰ میلیون تومان را تحت پوشش قرار داده ایم.

حق بیمه این پوشش معادل ده درصد حق بیمه پایه است.

فرانشیز این بیمه نامه برای بخش تعهدات مالی ۱۰% و برای بخش هزینه پزشکی نیز ۱۰% می باشد.

مهندسین عزیز امیدواریم این طرح منحصر به فرد مورد توجه شما قرار گرفته باشد و توانسته باشیم آنطور که شایسته شماست به شما خدمت کنیم اگر در مورد شرایط بیمه نامه سوالی داشتید می توانید با شماره ۰۹۱۲۰۷۱۲۶۳۱ (مهندس جعفری) تماس بگیرید.

مراحل صدور بیمه مسئولیت مدنی مهندسین ناظر ، طراح و محاسب نظام مهندسی

دانلود پرسشنامه از همین صفحه

برای شروع فرآیند صدور ابتدا باید فرم پرسشنامه مربوط به رشته خود را دانلود کرده و مشخصات خود را در آن وارد نمایید.

ارسال پرسشنامه برای ما

بعد از پر کردن پرسشنامه از هر طریقی که راحت تر هستید پرسشنامه پرشده را برای مهندس جعفری ارسال کرده و به ایشان اطلاع دهید.

شماره مهندس جعفری

۰۹۱۰۳۰۰۸۴۵۲ – ۰۹۱۲۰۷۱۲۶۳۱

صدور بیمه نامه

بعد از اینکه فرم پر شده را برای ما ارسال کردید ما بیمه شما را صادر میکنیم و تصویر آن را برای شما میفرستیم.

سامانه استعلام اصالت بیمه مرکزی

استعلام اصالت بیمه نامه در بیمه مرکزی

بعد از اینکه تصویر بیمه نامه برای شما ارسال شد می توانید در سامانه استعلام اصالت بیمه مرکزی از اصالت بیمه نامه خود مطمئن شوید.

(برای رفتن به صفحه استعلام اصالت روی عکس کلیک کنید)

پرداخت حق بیمه بیمه پوش

پرداخت حق بیمه

بعد از اینکه از اصالت بیمه نامه خود مطمئن شدید به یکی از روش هایی که در برگه اعالم بدهکار به شما اعلام می شود، حق بیمه خود را پرداخت کرده و فیش واریز خود را برای ما ارسال می کنید.

ارسال بیمه نامه برای شما

بعد از ارسال فیش واریز، ما بیمه نامه شما را هرکجای ایران که باشید به صورت رایگان برایتان پست می کنیم.

خدمات ویژه ما در بیمه مسئولیت حرفه ای مهندسین ناظر ، طراح و محاسب

تیم متخصص بیمه پوش

همیاری توسط تیم متخصص

در فرآیند خرید، تیمی متخصص در زمینه مهندسی، حقوق و بیمه شما را یاری می دهد تا بیمه ای جامع و کامل متناسب با شرایط خود خریداری کنید.

صرفه جویی در هزینه بیمه پوش

صرفه جویی در هزینه

گروه بیمه پوش با توجه به داشتن نمایندگی همه شرکت های بیمه و ایجاد رقابت بین شرکت های بیمه، بیمه نامه شما را با پایین ترین نرخ ممکن تهیه می کند.

پایین ترین قیمت بیمه مسئولیت در ایران را تضمین می کنیم.

وکالت بیمه، بیمه پوش

پیگیری و اخذ خسارت

با توجه به اختیاراتی که که بیمه مرکزی برای کارگزاران بیمه داده است. گروه بیمه پوش می تواند وکالت شما را در زمینه بیمه بپذیرد و خسارات شما را پیگیری و از شرکت بیمه گر مطالبه کند.

صدور غیر حضوری و آسان

جهت رفاه حال شما مهندسان عزیز صدور این بیمه نامه به صورت غیر حضوری انجام می شود و بیمه نامه به وسیله پست پیشتاز برای شما به صورت رایگان ارسال می شود.

امتیاز دهی به این صفحه
بیمه مسئولیت مدنی مهندسین ناظر ، طراح و محاسب - بیمه مسئولیت حرفه ای مهندسین ناظر

نام محصول: بیمه مسئولیت حرفه ای مهندسین ناظر، طراح و محاسب

توضیحات محصول: مهندسین ناظر، طراح و محاسب که پروانه فعالیت از سازمان نظام مهندسی دارند برای انتقال ریسک مربوط به خطرات کاری خود از بیمه نامه ای تحت عنوان بیمه مسئولیت حرفه ای مهندسین ناظر، طراح و محاسب استفاده می کنند که خسارت های مالی و جانی ناشی از قصور، اشتباه، غفلت، سهل انگاری مهندس را جبران می کند.

5

امتیاز این صفحه

بازدید کننده عزیز لطفا یک دقیقه وقت گرانبهای خود را در اختیار ما قرار دهید و با امتیاز دهی به این صفحه ما را در اطلاع رسانی به مردم عزیز ایران یاری کنید. کاربران بازدید کننده از این صفحه امتیاز روبرو را به این صفحه داده اند.

امتیاز دهی کاربران
  • کیفیت محتوای مقاله
    درحال ارسال
  • کیفیت صفحه آرایی
    درحال ارسال
  • میزان مفید بودن مقاله برای شما
    درحال ارسال
  • کیفیت تصاویر
    درحال ارسال

18 Comments

  1. عباس سلطانی

    سلام خیلی ممنون بابت مطالب مفیدی که گذاشتید
    یه سوال داشتم
    من تو خوزستان نظارت میکنم میخواستم ببینم میتونم بیمه شما رو تهیه کنم. شما تو خوزستان نمایندگی دارید.

    Reply
    • bimepoosh

      سلام خیلی ممنون از لطف شما
      ما کارگزاری بیمه هستیم و نمایندگی همه شرکت های بیمه رو داریم و با ستاد مرکزی بیمه ها کار میکنیم
      برای این طرح خاص هم با ستاد بیمه معلم کار میکنیم و بیمه نامه صادره تو همه جای ایران اعتبار داره
      شما میتونید پرسشنامه رو برای ما بفرستید و بعد از اینکه بیمه صادر شد براتون پست میکنیم و نیازی به این نیست که تو همه جای ایران نمایندگی داشته باشیم
      با شماره ۰۹۱۲۰۷۱۲۶۳۱ تماس بگیرید مهندس جعفری مدیر بیمه های مسئولیت و مهندسی کارگزاری هستن راهنماییتون میکنن

      Reply
      • عباس سلطانی

        خیلی ممنون از لطفتون

        Reply
        • bimepoosh

          خواهش میکنم

          Reply
  2. مهدی زهیری

    خیلی ممنون بابت توضیحات جامع و کاملی که گذاشتید. برای کسانی که در شهرهای دیگه از شما بیمه میگیرن اگر کسی به خسارت بخوره داستان به چه شکل میشه؟ چون ادعا کردید پیگیری خسارت میکنید پرسیدم

    Reply
    • bimepoosh

      خواهش میکنم. وقتی بیمه ای صادر میشه مخصوصا این بیمه که به نوعی وابسته به مکان فعالیت شماست، همه شعب اون بیمه موظف هستن به شما پاسخگو باشن و شما میتونید اگه به خسارت خوردید به شعب استان خودتون برید و اعلام خسارت کنید و پیگیری کنید ولی ما به عنوان کارگزار شما، این کار رو براتون انجام میدیم و شما به ما اعلام خسارت میکنید و ما راهنماییتون میکنیم که چه مدارکی رو چه موقع تحویل بدید و طرح دعاوی شما رو کنترل میکنیم که بتونید خسارت رو کامل بگیرید و دعاوی شمارو خودمون تو ستاد مرکزی شرکت بیمه طرح و پیگیری میکنیم و شما فقط مدارک رو برای ما پست میکنید. ولی اگر کار به دادگاه کشید خب طبیعتا خودتون باید در دادگاه حضور داشته باشید.

      Reply
      • مهدی زهیری

        خیلی ممنون از توضیحات کامل شما حتما مزاحمتون میشم

        Reply
        • bimepoosh

          خواهش میکنم

          Reply
  3. پورعلیزاده

    سلام مزایای این طرح خاص بیمه معلم نسبت به سایر بیمه ها مخصوصا بیمه ایران چیست؟ چون از لحاظ قیمت هر دو تقریبا یکسان هستند.

    Reply
    • bimepoosh

      سلام دوست عزیز
      تعهدات رو اگر مقایسه کنید میتونید تفاوت رو به راحتی ببینید
      هم در تعهدات مالی
      هم در فرانشیز
      هم در پوشش سالهای بعد
      هم در پوشش سالهای قبل
      هم در پوشش شخص بیمه گذار
      هم در مطالبات تامین اجتماعی
      البته خب باید نمونه بیمه ایرانی که مد نظرتونه رو ارائه بدید که بیشتر قابل مقایسه باشه

      Reply
  4. حصاری

    با سلام،
    در بخشی که عنوان شده پروژه های سال قبل هم تحت پوشش قرار میگیرند ، این مورد شامل پروژه هایی که قبلا پایان کار گرفتند هم میشود؟

    Reply
    • bimepoosh

      سلام
      بله اگر برای کارهای قبلی که پایان کار گرفتن یا رها شدن در مدت بیمه اتفاقی بیفته هم تحت پوشش هست.

      Reply
  5. بزرگمهر

    سلام و وقت بخیر
    سوالی دارم لطفا راهنمایی بفرمایید:
    در قرارداد مدیریت پیمان، کارفرما بایستی پروژه را بیمه مسئولیت مدنی کند یا مدیر پیمان؟
    هزینه ی بیمه مسئولیت مدنی بر عهده کیست؟ مدیر پیمان یا کارفرما؟

    Reply
    • bimepoosh

      سلام
      در اصل کارفرما باید این کار رو بکنه ولی وقتی مدیر پیمان میگیره باید تو قرارداد ذکر بشه که چه کسی وظیفه این کار رو به عهده داره
      اگه قرارداد دستمزدی باشه کارفرما باید بده اگه پیمانکاری باشه مدیر پیمان باید بده

      Reply
  6. رضا

    با عرض سلام.من ناظر تاسیسات هستم. میخواستم بدونم آیا با پرداخت بیشتر حق بیمه سالیانه امکان تغییر مفاد و شرایط بیمه نامه مسولیت مهندس ناظر هست؟ مثلا فرانشیز خسارت مالی صفر بشه و یا تعدد دیات و ….
    با سپاس

    Reply
  7. رنجبری

    سلام خدمت شما ممنون از سایت خوب و پربارتون

    Reply
  8. وحید

    سلام، براي بيمه مسئوليت مهندسان ناظر برق كدام پوشش ها را پيشنهاد مي كنيد؟ من هم از قبل پروژه هايي دارم كه پايان يافته و هم پروژه هايي كه درجريان است.
    ممنون

    Reply
    • bimepoosh

      سلام و عرض ادب
      با توجه به ریسک موجود برای ناظران برق برای بیمه مسئولیت حرفه ای مهندسین ناظر برق موارد زیر پیشنهاد میشود.
      پوشش های با درجه اهمیت بالا: پوشش سالهای قبل به میزان کارکرد.
      پوشش های با درجه اهمیت متوسط: پوشش سالهای بعد و پوشش مطالبات تامین اجتماعی.
      پوشش های با درجه اهمیت پایین: پوشش دیه دوم و پوشش شخص بیمه گذار.

      Reply

Submit a Comment

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *